Regulaminy i standardy

Regulamin

{slider title="REGULAMIN SEZON 2024/2025 Studio Tańca, Zdrowia i Urody „LET’S DANCE'' S.C." open="false"}

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.  Studio Tańca, Zdrowia i Urody „LET’S DANCE” S.C. Anna Nawara i Paweł Nawara zwane dalej Let’s Dance, działa na podstawie umowy Spółki Cywilnej z dnia 17 listopada 2014 r.

2. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach tanecznych w Let’s Dance jest akceptacja wszystkich punktów poniższego Regulaminu przez Uczestnika zajęć tanecznych bądź w przypadku osób niepełnoletnich, przez jego rodzica lub opiekuna oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. W przypadku dzieci obowiązek ten dotyczy ich opiekunów prawnych. Niezapoznanie się z regulaminem nie zwalnia Uczestnika zajęć od stosowania się do jego postanowień.

3. Zapisu na kurs można dokonać:

  • W domu poprzez Formularz zapisu na stronie internetowej Studia
  • Osobiście na Recepcji poprzez Formularz zapisu na stronie internetowej Studia

4. Każdy Uczestnik zajęć zobowiązany jest wypełnić dokładnie w całości Formularz zapisu na stronie internetowej Studia. W przypadku osób poniżej osiemnastego roku życia, formularz wypełnia rodzic lub opiekun tej osoby.

5. Po wypełnieniu Formularza na stronie internetowej Studia, każda osoba dostanie zwrotną informację na podany adres @ dotyczącą zapisu na zajęcia lub braku miejsc.

6. Let’s Dance oraz instruktorzy prowadzący zajęcia nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem niestosowania się do programu i zaleceń instruktora.

7. Zapisując się na zajęcia w Let’s Dance Uczestnik jest świadom własnego stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej, a w zajęciach uczestniczy na własną odpowiedzialność co potwierdza podczas wypełniania Formularza zapisu na stronie internetowej Studia. Let’s Dance nie odpowiada za kontuzje Uczestników zajęć.

8. Let’s Dance i instruktorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki Uczestników zajęć w drodze na zajęcia i z zajęć.

9. Na tarasie mogą przebywać dzieci wyłącznie pod opieką swoich rodziców/opiekunów.

10. Korzystanie z ekspresu do kawy i napoi gorących jest przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych.

 

§ 2 PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW

1. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest opłacenie zajęć wg obowiązującej opłaty.

2. Każdy Uczestnik przychodząc na zajęcia jest zobowiązany zgłosić się na Recepcję potwierdzając w ten sposób swoją obecność oraz wziąć kluczyk do szafki w szatni.

3. Po zakończeniu zajęć należy zwrócić na Recepcję kluczyk. Niezwrócenie kluczyka jest jednoznaczne z przymusową zmianą zamka w szafce i poniesieniem kosztu wymiany przez osobę, która nie zwróciła klucza w wysokości 30 zł.

4. Za zgubienie kluczyka od szafki z szatni obowiązuje opłata w wysokości 30 zł.

5. Opłata za zajęcia jest formą czesnego. Jest to opłata stała (10 równych rat) i nie ulega zmianie w przypadku, świąt, długich weekendów, zielonych szkół, ferii zimowych, komunii, oraz okoliczności wynikających z winy uczestnika. Każdy Uczestnik zajęć musi zachować ciągłość opłat miesięcznych, oznacza to, że nie może być przerwy w opłatach od września do czerwca.

6. Czesne należy opłacić z góry za dany miesiąc na pierwszych zajęciach tego miesiąca. Nieopłacenie czesnego jest jednoznaczne z usunięciem z listy kursantów.

7. W wyjątkowych sytuacjach, przy zgłoszonej nieobecności powyżej 1 miesiąca (kontuzja lub choroba potwierdzona ważnym zwolnieniem lekarskim), Uczestnik ma możliwość pozostania w grupie po opłaceniu opłaty za utrzymanie miejsca w wysokości 50% danego karnetu. W innych przypadkach, nawet losowych, odrabianie zajęć lub przesunięcie opłaty na okres późniejszy nie jest możliwe.

8. W przypadku nieobecności na zajęciach z własnej winy, Let’s Dance nie zwraca opłaty za te zajęcia, nie daje możliwości ich odrobienia oraz nie przenosi ich na inny termin.

9. Płatności za zajęcia w Let’s Dance można dokonać poprzez aplikację Studia app.activenow.pl do której dostęp otrzymuje się bezpośrednio po zapisaniu się na zajęcia za pomocą platformy Tpay, przelewem lub osobiście na recepcji Studia Tańca.

10. Zgłoszenia dłuższej nieobecności spowodowanej kontuzją lub chorobą można dokonać w następujący sposób:

  • Telefonicznie pod numerem telefonu Recepcji 573 063 903,
  • Drogą elektroniczną, wysyłając e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Skuteczne zgłoszenie jest ważne, gdy zostanie przekazane do 10:00 rano w dniu, odbywania się zajęć.

11. Każdy uczestnik ma prawo przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń wskazanych przez instruktora odmówić ich wykonania, uznając je za niebezpieczne dla swojego stanu zdrowia.

12. Obowiązkiem uczestnika zajęć sportowo-tanecznych jest informowanie instruktora przed przystąpieniem do wykonywania zadanych ćwiczeń o swojej każdorazowej niedyspozycji, stanie zdrowia i innych ograniczeniach uniemożliwiających wykonanie ćwiczeń.

13. Uczestnik zajęć zobowiązany jest do wykonywania poleceń instruktora dotyczących sposobu wykonywania ćwiczeń.

14. Za kontuzje, naruszenia zdrowia i życia własnego lub osób trzecich spowodowane przez uczestnika będącego w stanie nietrzeźwym lub po zażyciu narkotyków odpowiada wyłącznie uczestnik.

15. Rodzice i opiekunowie zobowiązują się do podania bieżących informacji o stanie zdrowia dziecka oraz o jego predyspozycjach przy wykonywaniu poszczególnych układów lub ćwiczeń podczas zajęć.

16. Uczestnicy zajęć w Let’s Dance zobowiązani są do przestrzegania czystości i higieny, nieużywania telefonu komórkowego podczas zajęć, posiadania odpowiedniego do zajęć obuwia, nie spóźniania się na zajęcia i terminowego dokonywania opłat.

17. Uczestnicy zajęć tanecznych są narażeni na wysokie natężenie i głośność dźwięku.

18. Na zajęciach Let’s Dance wszystkich Uczestników obowiązuje strój treningowy (sportowy) niekrępujący ruchu oraz odpowiednie obuwie sportowe lub taneczne. Obowiązkowa jest zmiana obuwia przed wejściem na Sale taneczne. Instruktorzy oraz pracownicy Let's Dance mają prawo do nie wpuszczenia na salę osób w obuwiu brudzącym bądź niszczącym podłogę.

19. Na salach tanecznych podczas zajęć mogą przebywać tylko kursanci danej grupy oraz instruktor.

20. Na terenie placówek, w których prowadzone są zajęcia obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu.

 

§ 3 PRAWA I OBOWIĄZKI LET’S DANCE

1. Let’s Dance zobowiązuje się do prowadzenia zajęć w wyznaczonych terminach zgodnie z grafikiem umieszczonym na stronie internetowej Studia. W przypadku choroby instruktora bądź innej losowej przyczyny uniemożliwiającej stawienie się wskazanego prowadzącego na zajęcia zapewnia zastępstwo. W przypadku braku zastępstwa Let’s Dance zastrzega sobie prawo odwołania zajęć i daje możliwość odrobienia ich w innym dogodnym dla kursantów terminie.

2. Let’s Dance zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć, zmian grafiku, zorganizowania zastępstwa za instruktora, zamiany ich terminu w wyjątkowych okolicznościach. O wszelkich zmianach uczestników danych zajęć będziemy informować, poprzez www, FB, e-mail, telefonicznie lub osobiście.

3. Let’s Dance zastrzega sobie prawo do zmiany godzin zajęć. Wszystkie zmiany będą na bieżąco aktualizowane na stronie internetowej www.lets-dance.pl.

4. Jeśli ilość Uczestników danych Zajęć jest mniejsza niż 8 Let’s Dance ma prawo odwołać Zajęcia.

5. W przypadku odwołania zajęć z winy Let’s Dance (za mała liczba uczestników, stała zmiana terminu lub instruktora) zaproponujemy inne zajęcia lub zwrócimy wniesioną niewykorzystaną opłatę.

6. Let’ Dance zastrzega sobie prawo do zmiany formy zajęć ze stacjonarnych na on-line w momencie zamknięcia Studia decyzjami Rządu Polskiego. W takim przypadku cennik oraz ilość zajęć danej grupy pozostają bez zmian, a grafik zajęć będzie podany poprzez www, FB, e-mail, telefonicznie lub osobiście.

7. Instruktor może poprosić o opuszczenie sali osoby, które nie będą przestrzegać punktów regulaminu Studia Tańca, Zdrowia i Urody „LET’S DANCE” S.C., będą pod wpływem alkoholu lub środków odurzających i jeśli ich zachowanie będzie zagrażać bezpieczeństwu oraz przeszkadzać innym uczestnikom zajęć.

8. Zabrania się przebywania na Salach tanecznych bez wiedzy i zgody Instruktora.

9. Osoby czekające na zajęcia są zobowiązane do przebywania w miejscach do tego przeznaczonych i nie zakłócając porządku.

10. Wszelkie akty dewastacji i usterki należy zgłaszać pracownikom Let’s Dance. Za brak poszanowania mienia Studia Tańca, Zdrowia i Urody „LET’S DANCE” S.C., sprawca (uczestnik zajęć) zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej za powstałe straty (w przypadku osoby niepełnoletniej rodzic lub opiekun).

11. Zabrania się wylewania na podłogę substancji mogących ją zniszczyć, w tym m.in. wody i substancji oleistych.

12. Let’s Dance nie ubezpiecza uczestników indywidualnie i każdy z uczestników bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność.

13. Let’s Dance nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników kursów pozostawione w szatni oraz na Sali tanecznej.

 

§ 4 WYSOKOŚĆ OPŁAT

1. Wysokość opłat za zajęcia taneczne podana jest w Cenniku Let’s Dance, który jest aktualizowany dwa razy do roku, przed rozpoczęciem sezony tanecznego/szkolnego oraz na początku roku kalendarzowego.

2. Let’s Dance zastrzega sobie możliwość zmiany Cennika. O planowanej zmianie zobowiązuje się poinformować klientów z miesięcznym wyprzedzeniem umieszczając informację na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej www.lets-dance.pl. Okres ten nie dotyczy zmiany cennika przed rozpoczynającymi się sezonami w lipcu/sierpniu oraz styczniu. W przypadku braku akceptacji nowego Cennika, Uczestnik zajęć ma prawo do rezygnacji z zajęć bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

3. Opłata miesięczna ujęta w cenniku jest stała (10 równych rat) i nie ulega zmianie w przypadku, świąt, długich weekendów, zielonych szkół, ferii zimowych, komunii, oraz okoliczności wynikających z winy uczestnika. Każdy Uczestnik zajęć musi zachować ciągłość opłat miesięcznych, oznacza to, że nie może być przerwy w opłatach od września do czerwca.

4. W przypadku nieopłacenia danego miesiąca i powstaniu przerwy w opłatach, obowiązuje uiszczenie opłaty reaktywacyjnej w wysokości dwumiesięcznej składki zajęć, na które uczęszczał Uczestnik zajęć.

5. W wyjątkowych sytuacjach (§ 2, pkt. 7) istnieje możliwość uiszczenia opłaty za utrzymanie miejsca w Grupie w wysokości 50% danego karnetu.

 

§ 5 POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Studio Tańca, Zdrowia i Urody „LET’S DANCE” S.C. Anna i Paweł Nawara z siedzibą w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 6, numer telefonu 573063903 oraz adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2. Do przetwarzania danych osobowych Uczestników zajęć, stosować będziemy przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnym przepływem oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), powszechniej znane jako RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych).

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach przeprowadzenia prac zgodnie z umowami w celu wykonania oferty, jak i w celach handlowych, technicznych, usługowych oraz marketingowych na podstawie udzielonej przez Państwa zgody Administratorowi (podstawa z art. 6 ust 1 lit a, b, c, f RODO). Przetwarzanie danych osobowych jest konieczne do realizacji wskazanych wyżej celów oraz odpowiadających tym celom prawnie uzasadnionych interesów administratora.

4. Dane będą przetwarzane do czasu, w którym ustanie cel, dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu co do przetwarzania danych osoby, której dane dotyczą w zależności, co nastąpi pierwsze. Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą udzielił Administratorowi. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. Każdy ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

 

§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Klienci Let’s Dance zobowiązani są do czytania bieżących informacji podawanych na stronie internetowej www.lets-dance.pl, FanPage, Instagramie i na zajęciach oraz dostosowywania się do nich.

2. Osoby przebywające na terenie Let's Dance zobowiązane są do przestrzegania przepisów BHP i Ppoż, oraz słuchanie pracowników Let's Dance jak również zachowania czystości i poszanowania mienia Let's Dance.

3. Uczestnicy zajęć proszeni są o poszanowanie mienia należącego do Let’s Dance i zobowiązani do pełnej rekompensaty strat materialnych, wynikłych z niewłaściwego zachowania podczas przebywania na terenie obiektu. Za straty materialne spowodowane prze osoby niepełnoletnie odpowiadają ich rodzice lub opiekunowie.

4. Let’s Dance zastrzega sobie prawo do wykorzystania materiałów filmowych i zdjęć wykonanych podczas zajęć tanecznych, turniejów, pokazów itp. do celów promocyjnych i informacyjnych, na co każdy uczestnik zajęć wyraża zgodę.

5. Wszystkie sprawy sporne, reklamacje, skargi oraz nieobjęte niniejszym Regulaminem są regulowane bezpośrednio przez właścicieli Let’s Dance. Złożenie reklamacji, skargi należy dokonać drogą elektroniczna na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres Studia ul. Kozielska 6, 44-100 Gliwice. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, a dotyczącym jego przedmiotu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2024 r.

7. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie.

{slider title="REGULAMIN LEKCJI INDYWIDUALNYCH" open="false"}

1. Lekcje Indywidualne to zajęcia, na których osoba/para spotyka się sam na sam z instruktorem, aby podszkolić swoje umiejętności lub spełnić swoje nagłe taneczne potrzeby. Tego rodzaju zajęcia polecamy osobom, które chcą nauczyć się swoich pierwszych kroków np. przed weselem, studniówką, bądź innego rodzaju zabawą lub doszlifować swoje umiejętności w każdym stylu tanecznym.

2. Termin Lekcji Indywidualnych należy umówić osobiście w Recepcji Studia Let’s Dance, telefonicznie lub @: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Ustalając termin Lekcji Indywidualnych pod uwagę brana jest dyspozycyjność Instruktora oraz dostępność sal tanecznych.

4. Lekcja indywidualna zaczyna się i kończy o ustalonych godzinach bez względu na obecność Pary lub osoby.

5. Odwołanie terminu lekcji indywidualnej jest możliwe najpóźniej na jeden dzień przed planowaną lekcją nie później niż do godziny 17:00. Zgłoszenia można dokonywać osobiście na Recepcji Studia Let’s Dance, telefonicznie, @ lub u Instruktora prowadzącego. W przypadku braku odwołania Lekcji w terminie, zaplanowana lekcja uważana jest za odbytą

6. Jeżeli z przyczyn losowych powstałych po stronie Let’s Dance umówiona lekcja nie może się odbyć, Let’s Dance ma obowiązek niezwłocznie poinformować Parę, osobę. W takim przypadku Let’s Dance może zaproponować przeprowadzenie tej lekcji z innym instruktorem bądź odrobienie jej w innym terminie.

7. Lekcje indywidualne mogą odbywać się do muzyki instruktora lub wybranej przez Parę, osobę pod warunkiem dostarczenia podkładu muzycznego Instruktorowi.

8. Cennik lekcji dostępny jest na Recepcji Let’s Dance lub na stronie www.lets-dance.pl. Opłatę za pojedynczą lekcję jaki i za pakiet uiszcza się po pierwszych zajęciach.

9. Na lekcjach obowiązuje obuwie zmienne.

10. Umówienie terminu Lekcji Indywidualnej jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

{slider title="STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH W STUDIO TAŃCA ZDROWIA I URODY „LET’S DANCE'' S.C." open="false"}

(dalej zwana jako „Placówka”)


I. WSTĘP

Podstawową zasadą wszystkich działań podejmowanych przez pracowników Placówki i osoby współpracujące z Placówką (bez względu na podstawę współpracy) jest działanie dla dobra dziecka i w jego najlepszym interesie. Niedopuszczalne jest stosowanie wobec dzieci przemocy w jakiejkolwiek formie. Standardy ochrony małoletnich obowiązują wszystkich pracowników Placówki i osoby współpracujące z Placówką i zawierają wytyczne dotyczące postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa i dobra dzieci.

 

II. PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw(Dz. U. z 2023 r. poz. 1606) - wskazaną ustawą znowelizowano ustawę z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1304 z późn. zm.), która po zmianie, czyli od 15 lutego 2024roku będzie nosiła tytuł ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. To właśnie w tej ustawie po tej dacie znajdziesz standardy ochrony małoletnich (standardy ochrony dzieci).

 

III. DEFINICJE

1. Cyberprzemoc oznacza stosowanie przemocy poprzez: prześladowanie, zastraszanie, nękanie, wyśmiewanie innych osób z wykorzystaniem Internetu i narzędzi typu elektronicznego takich jak: SMS, e-mail, witryny internetowe, fora dyskusyjne w Internecie, portale społecznościowe i inne.

2. Krzywdzenie małoletniego oznacza popełnienie czynu zabronionego lub czynu karalnego na jego szkodę przez jakąkolwiek osobę, w tym pracownika Placówki, lub zagrożenie dobra małoletniego, w tym jego zaniedbywanie. Krzywdzeniem jest przemoc, przemoc fizyczna, przemoc emocjonalna, wykorzystywanie seksualne.

3. Małoletnim (a także dzieckiem) jest każda osoba do ukończenia 18 roku życia.

4. Osoba odpowiedzialna to osoba wyznaczona przez władze Placówki sprawująca nadzór nad realizacją polityki ochrony dzieci przed krzywdzeniem w Placówce.

5. Pracownikiem Placówki jest osoba zatrudniona w Placówce lub współpracująca z Placówką (bez względu na podstawę prawną takiej współpracy, w tym także osoby świadczące swoje usługi okazjonalnie ze względu na nieobecność jakiegokolwiek z Pracowników Placówki).

6. Przemoc – zachodzi wówczas, gdy jakaś osoba odnosi się do drugiej w sposób niezgodny z wymaganiami relacji, która je łączy.

7. Przemoc emocjonalna – to powtarzające się poniżanie, upokarzanie i ośmieszanie dziecka, wciąganie dziecka w konflikt dorosłych, manipulowanie nim, brak odpowiedniego wsparcia, uwagi i miłości, stawianie dziecku wymagań i oczekiwań, którym nie jest ono w stanie sprostać.

8. Przemoc fizyczna – jest to celowe uszkodzenie ciała, zadawanie bólu lub groźba uszkodzenia ciała. Skutkiem przemocy fizycznej mogą być złamania, siniaki, rany cięte, poparzenia, obrażenia wewnętrzne.

9. Wykorzystywanie seksualne – to każde zachowanie, które prowadzi do seksualnego zaspokojenia kosztem dziecka. Wykorzystywanie seksualne odnosi się do zachowań z kontaktem fizycznym (np. dotykanie dziecka, współżycie z dzieckiem) oraz zachowania bez kontaktu fizycznego (np. pokazywanie dziecku materiałów pornograficznych, podglądanie, ekshibicjonizm). Przemoc ta może być jednorazowym incydentem lub powtarzać się przez dłuższy czas.

10. Zaniedbywanie – to niezaspokajanie podstawowych potrzeb materialnych i emocjonalnych dziecka przez rodzica lub opiekuna prawnego, niezapewnianie mu odpowiedniego pożywienia, ubrań, schronienia, opieki medycznej, bezpieczeństwa, brak dozoru nad wypełnianiem obowiązku szkolnego.


IV. ROZPOZNAWANIE I REAGOWANIE NA OBJAWY KRZYWDZENIA DZIECI

1. Pracownicy Placówki w ramach wykonywanych obowiązków zwracają uwagę na czynniki ryzyka i objawy krzywdzenia małoletnich, w szczególności siniaki, obtarcia, a także specyficzny sposób zachowania.

2. Każdy pracownik Placówki, który zauważy lub podejrzewa, że dziecko jest krzywdzone zobowiązany jest zareagować, a w sytuacji koniecznej udzielić pierwszej pomocy.

3. Wszyscy pracownicy Placówki i inne osoby, które w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych podjęły informację o krzywdzeniu dziecka lub inne informacje z tym związane, są zobowiązane do zachowania tajemnicy, wyłączając informacje przekazywane uprawnionym instytucjom w ramach działań interwencyjnych.

4. Pracownicy Placówki zobowiązani są do troski o bezpieczeństwo małoletnich zgodnie ze swoimi kompetencjami, obowiązującym prawem oraz przepisami wewnętrznymi Placówki.

 

V. ZASADY ZAPEWNIAJĄCE BEZPIECZNE RELACJE MIĘDZY MAŁOLETNIMI A PRACOWNIKAMI PLACÓWKI

Zasady bezpiecznych relacji z małoletnimi określają, jakie zachowania i praktyki są niedozwolone w pracy z dziećmi. Zasady bezpiecznych relacji są dostosowane do realiów funkcjonowania Placówki i dotyczą następujących obszarów:

1. Bezpośredni kontakt z małoletnim oparty jest na poszanowaniu jego intymności i godności.
Przykładowe formy takiego kontaktu, to:
a. kontakty w zajęciach sportowo-rekreacyjnych, tanecznych, akrobatycznych
b. interwencje wychowawcze prowadzone w bezpośrednim kontakcie fizycznym są dopuszczalne w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia dotyczących, konfliktów pomiędzy podopiecznymi (rozdzielenie zwaśnionych, przytrzymanie, obezwładnienie),
c. działania z zakresu pomocy przedmedycznej (działania ratunkowe związane z udzieleniem pierwszej pomocy),
d. zagrożenie lub panika spowodowanej czynnikami zewnętrznymi (pożar, intensywne zjawiska atmosferyczne, niebezpieczne zachowania osób trzecich itp.).

2. Niedopuszczalne są intencjonalne zachowania wzbudzające poczucie zagrożenia lub noszące znamiona:
a. przemocy fizycznej (np. popychanie, uderzanie, wykręcanie rąk, duszenie, kopanie, szarpanie),
b. erotyzowania relacji (flirt słowny, dwuznaczny żart, zły dotyk, wyzywające spojrzenie),
c. seksualizacji relacji (obcowanie płciowe i inne czynności seksualne).

3. Komunikacja werbalna z małoletnim powinna być pozbawiona akcentów wrogich, wulgarnych, agresywnych, złośliwie ironicznych. Komunikacja nie powinna:
a. wzbudzać w małoletnim poczucie zagrożenia (groźby, wyzwiska, krzyk),
b. obniżać i niszczyć poczucie wartości (np. wyzwiska, krzyk, negatywne ocenianie, reakcja nieadekwatna do sytuacji, wzbudzanie poczucia winy, negowanie uczuć),
c. upokarzać (publiczne wyszydzanie, naigrywanie się, ośmieszanie),
d. naruszać granic (niezachowywanie odpowiedniego dystansu, obcesowość, podteksty o charakterze erotycznym).

4. Pracowników Placówki obowiązuje obiektywizm, sprawiedliwość, bezinteresowność i szacunek w traktowaniu oraz ocenie każdego małoletniego bez względu na pochodzenie, rasę, wyznanie i narodowość. Równe traktowanie oznacza, że niedozwolone jest:
a. wyłączne skupianie uwagi na wybranych małoletnich z jednoczesnym ignorowaniem potrzeb innych,
b. nieuzasadnione dawanie przywilejów tylko wybranym i pozbawianie ich pozostałych,
c. nierówne i niesprawiedliwe przydzielanie zadań, nieadekwatne do możliwości i wieku,
d. zwalnianie z wykonywania obowiązków w nieuzasadnionych sytuacjach,
e. godzenie się, brak reakcji na nieformalną hierarchię grupową,
f. przyzwolenie na wykorzystywanie młodszych i słabszych wychowanków przez silniejszych.

5. Kontakty bezpośrednie i online z dzieckiem poza Placówką powinny być ściśle powiązane z wykonywaniem obowiązków służbowych (np. towarzyszenie w realizowanych poza Placówką ważnych dla małoletniego wydarzeniach wymagających wsparcia lub opieki osoby dorosłej, zorganizowane przez Placówkę wyjazdowe formy, obozy, zawody, turnieje, wyjścia na półkoloniach, itd.)

6. Transport, przemieszczanie się i warunki noclegowe:
a. organizacja transportu, noclegu poza Placówką powinna być uzasadniona (np. wyjazd na zawody, turnieje, obóz, inne formy treningu),
b. opieka nad małoletnimi w sytuacjach wyjazdowych powinna być zgodna z odpowiednimi przepisami,
c. przy organizacji noclegu zakwaterowania brane pod uwagę jest pokrewieństwo, relacje i płeć małoletnich.

Rodzice i opiekunowie prawni małoletnich mają prawo do wszelkich informacji na temat jego funkcjonowania na terenie Placówki, a także w trakcie innych wydarzeń organizowanych przez Placówkę. Informacje na temat dziecka udzielane są jedynie jego rodzicom lub opiekunom prawnym.


VI. ZASADY I PROCEDURY PODEJMOWANIA INTERWENCJI W SYTUACJI PODEJRZENIA KRZYWDZENIA MAŁOLETNIEGO LUB POSIADANIA INFORMACJI O KRZYWDZENIU MAŁOLETNIEGO

1. Zakres zadań w przypadku podejrzenia lub uzyskania informacji, że małoletni jest krzywdzony

Osoba odpowiedzialna:

a. Przyjmuje zgłoszenie o krzywdzeniu lub podejrzeniu krzywdzenia małoletniego.
b. Bierze udział w rozmowie z rodzicami lub opiekunami prawnymi.
c. W sytuacjach podejrzenia przemocy domowej wobec małoletniego podejmuje decyzję o uruchomieniu procedury „ Niebieska Karta”.
d. W przypadku, gdy małoletni doświadcza przemocy domowej lub jeżeli rodzice/opiekunowie prawni odmawiają współpracy z Placówką składa wniosek o wgląd w sytuację rodziny do sądu lub zawiadamia policję lub prokuraturę o podejrzeniu przestępstwa.
e. W przypadku zagrożenia zdrowia lub życia małoletniego zawiadamia policję.
f. W sytuacji gdy sprawcą przemocy jest osoba dorosła spoza rodziny zawiadamia policję.
g. W przypadku, gdy sprawcą przemocy jest nieletni a wcześniejsze metody postępowania szkolnego okazały się nieskuteczne zawiadamia sąd.
h. Organizuje pomoc psychologiczno-pedagogiczną dla małoletniego.
i. Zapewnia pomoc Pracownikom Placówki w realizacji ich zadań np. ułatwia konsultacje trudnych spraw.

Pracownicy Placówki:

a. Przekazują osobie odpowiedzialnej informacje o tym, że podejrzewają przemoc wobec małoletniego,
b. Uruchamiają procedurę „Niebieskiej Karty” poprzez wypełnienie formularza „Niebieska Karta”,
c. Udzielają wsparcia małoletniemu oraz monitorują jego sytuację, a także pozostają w kontakcie z rodzicami/opiekunami prawnymi małoletniego.

2. Procedura interwencji w sytuacji krzywdzenia małoletniego w Placówce przez rodzica lub członka rodziny innego małoletniego:

a. Osoba będąca świadkiem krzywdzenia małoletniego przez rodzica lub dorosłego członka rodziny innego małoletniego zgłasza problem Pracownikowi Placówki lub osobie odpowiedzialnej.
b. Osoba odpowiedzialna przeprowadza rozmowę z wyżej wymienionymi osobami na temat zdarzenia, poucza je i podaje możliwe sposoby rozwiązania sytuacji.
c. O zaistniałym fakcie krzywdzenia małoletniego oraz o rozmowie przeprowadzonej przez osobę odpowiedzialną z rodzicem lub członkiem rodziny innego małoletniego, który dokonał krzywdzenia zostają powiadomieni rodzice/prawni opiekunowie tego dziecka.
d. Krzywdzonemu małoletniemu zostaje udzielone wsparcie.
e. W przypadku, gdy sytuacja powtórzy się, osoba odpowiedzialna powiadamia o tym fakcie policję.

3. Procedura postępowania w przypadku krzywdzenia małoletniego przez innych małoletnich:

a. Bezpośrednia, natychmiastowa reakcja Pracowników Placówki na akty agresji i przemocy, przerwanie agresji lub przemocy.
b. Rozmowa Pracownika Placówki z ofiarą i sprawcą przemocy, nakłonienie sprawcy do zadośćuczynienia.
c. Jeżeli stan małoletniego wskazuje na zagrożenie jego zdrowia lub życia osoba odpowiedzialna wzywa pomoc medyczną (po wcześniejszym powiadomieniu rodziców lub opiekunów prawnych).
d. Jeżeli akty agresji i przemocy nie są incydentalne osoba odpowiedzialna przeprowadza rozmowę z krzywdzonym małoletnim (gdzie, kiedy dochodzi do zdarzeń, jaka jest ich częstotliwość itd.), rozmawiają ze sprawcą/sprawcami oraz z ewentualnymi świadkami.
e. Osoba odpowiedzialna wzywa do Placówki rodziców/opiekunów prawnych krzywdzonego małoletniego i sprawcy/sprawców (jeśli, wymaga tego sytuacja po ustaleniu okoliczności zdarzenia).
f. Małoletniemu będącemu ofiarą przemocy zapewnia się pomoc psychologiczno-pedagogiczną zgodnie z jego potrzebami.
g. Z małoletnimi, którzy byli świadkami przemocy (jeśli wymaga tego sytuacja) osoba odpowiedzialna bądź pracownik Placówki omawia przebieg zdarzenia ukierunkowując rozmowę na to, jak sobie radzić w trudnych sytuacjach, jak reagować na krzywdzenie i komu zgłaszać, gdy dochodzi do takiego krzywdzenia.
h. W przypadku, gdy sprawca agresji/przemocy jest nieznany, osoba odpowiedzialna lub pracownik Placówki po rozpoznaniu sprawy informuje rodziców/opiekunów prawnych poszkodowanego małoletniego o możliwości zawiadomienia policji lub sam zawiadamia policję.

4. Procedura postępowania w przypadku ujawnienia cyberprzemocy:

a. Pracownik Placówki lub inna osoba posiadająca wiedzę o zdarzeniu informuje o tym fakcie osobę odpowiedzialną, która to jest zobowiązana do:
(i) wyjaśnienia zdarzenia i ustalenia sprawcy ( jeśli jest to możliwe),
(ii) rozmowy z poszkodowanym małoletnim (zapewnienie wsparcia),
(iii) rozmowy ze sprawcą, ustalić okoliczności zajścia, zobowiązać małoletniego do zaprzestania podobnych działań,
(iv) powiadomienia opiekunów poszkodowanego małoletniego o zdarzeniu,
(v) powiadomienia opiekunów sprawcy o zajściu, omówienia z nimi zachowania dziecka.
b. W przypadku, gdy sprawca nie stosuje się do ustaleń i jeśli małoletni jest nadal krzywdzony osoba odpowiedzialna podejmuje stosowne działania prawne.
c. W przypadku, gdy sprawca cyberprzemocy jest nieznany osoba odpowiedzialna lub pracownik Placówki po rozpoznaniu sprawy informuje rodziców/ opiekunów prawnych poszkodowanego małoletniego o możliwości zawiadomienia policji.

5. Procedura postępowania wobec małoletniego, który zachowuje się agresywnie w stosunku do innych lub siebie:

a. Jeśli stan zdrowia małoletniego/małoletnich wskazuje na zagrożenie zdrowia lub życia pracownik Placówki/osoba odpowiedzialna wzywa pomoc medyczną (po wcześniejszym powiadomieniu rodziców lub opiekunów prawnych, a w przypadku gdy zagrożenie życia lub zdrowia jest realne pracownik Placówki/osoba odpowiedzialna może wezwać pomoc medyczną z pominięciem kontaktu z rodzicami lub opiekunami prawnymi, jednakże kontakt z rodzicami/opiekunami prawnymi powinien nastąpić możliwie najszybciej po zawiadomieniu odpowiednich służb).
b. Osoba odpowiedzialna przeprowadza rozmowę z poszkodowanym małoletnim, sprawcą oraz ewentualnymi świadkami.
c. W razie potrzeby pracownik Placówki/osoba odpowiedzialna wzywa do Placówki rodziców (prawnych opiekunów) dziecka i poszkodowanego.
d. Wobec poszkodowanego małoletniego ustala się formy wsparcia dostosowane do jego potrzeb i sytuacji.
e. Jeśli rodzice/opiekunowie prawni nie współpracują z Placówką lub podjęte działania są nieskuteczne, a akty agresji są częste osoba odpowiedzialna powiadamia sąd/policję.

 

VII. PROCEDURA SKŁADANIA ZAWIADOMIENIA O PODEJRZENIU POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA NA SZKODĘ MAŁOLETNIEGO ORAZ ZAWIADOMIENIA ORGANÓW

W przypadku uzyskania informacji, że małoletni, jest ofiarą przemocy w rodzinie, należy podjąć następujące kroki:

a. Pracownik Placówki powinien sporządzić notatkę służbową i przekazać uzyskaną informację osobie odpowiedzialnej.
b. Osoba odpowiedzialna powinna przeprowadzić rozmowę z małoletnim w celu potwierdzenia faktu krzywdzenia, poinformować go o tym, jakie działania jest zobowiązany podjąć i upewnić się, że dziecko będzie w dotychczasowym miejscu zamieszkania bezpieczne na czas prowadzonych działań.
c. Osoba odpowiedzialna bądź pracownik Placówki powinien zawiadomić policję bądź sąd opiekuńczy.


VIII. ZASADY UDOSTĘPNIANIA PRACOWNIKOM, MAŁOLETNIM I ICH RODZICOM/OPIEKUNOM STANDARDÓW DO ZAZNAJOMIENIA I STOSOWANIA

1. Standardy ochrony małoletnich są udostępniane pracownikom Placówki, małoletnim, ich opiekunom oraz wszystkim zainteresowanym na stronie internetowej Placówki www.lets-dance.pl. Wersja papierowa skrócona dostępna jest również na Recepcji Studia.

2. Każdy pracownik Placówki ma obowiązek zapoznać się z standardami przy zawarciu umowy z Placówką.

3. Zapoznanie się ze standardami pracownicy Placówki potwierdzają składając pisemne oświadczenie.


IX. WYMOGI DOTYCZĄCE BEZPIECZNYCH RELACJI MIĘDZY MAŁOLETNIMI

Naczelną zasadą relacji między małoletnimi jest postępowanie z szacunkiem, przy uwzględnianiu godności i potrzeb wszystkich małoletnich. Niedopuszczalne jest stosowanie przemocy wobec innego małoletniego w jakiejkolwiek formie.

X. PROCEDURY OCHRONY MAŁOLETNICH PRZED TREŚCIAMI SZKODLIWYMI W INTERNECIE

W przypadku dostępu do Internetu realizowanego pod nadzorem pracownika Placówki ma on obowiązek informowania małoletnich o zasadach bezpiecznego korzystania z Internetu.

 

XI. ZASADY USTALANIA PLANU WSPARCIA MAŁOLETNIEGO PO UJAWNIENIU KRZYWDZENIA

1. Zdobycie wiedzy o krzywdzeniu dziecka.

2. Prezentowanie odpowiedzialnej postawy za małoletnich i gotowość do reagowania w sytuacji zagrożenia ich dobra.

3. W przypadku dostrzeżenia sygnałów przez Placówkę należy je zweryfikować, zbierając informacje pochodzące od innych pracowników Placówki bądź innych małoletnich (jednakże należy to uczynić w sposób adekwatny do sytuacji).

4. Zadania Placówki w pomocy dziecku krzywdzonemu:
(i) W celu zweryfikowania podejrzeń, że dziecko jest krzywdzone, należy przeprowadzić rozmowy z osobami z jego otoczenia: rodzicami, rodzeństwem i nauczycielami rodzeństwa,
(ii) Po zebraniu i analizie informacji należy ocenić zagrożenia i możliwości wsparcia dla dziecka.
(iii) Procedury postępowania zostały opisane powyżej,
(iv) Podjęcie współpracy z rodzicami w celu powstrzymania krzywdzenia dziecka i rozwiązywania jego problemów.
(v) W uzasadnionych przypadkach podjęcie działań prawnych (zawiadomienie sądu rodzinnego, policji lub prokuratury).

 

XII. MONITORING STOSOWANIA STANDARDÓW

1. Osobą odpowiedzialną za monitorowanie realizacji standardów ochrony małoletnich jest właściciel STUDIA TAŃCA „LET’S DANCE” Paweł Nawara.

2. Z osobą odpowiedzialną można kontaktować się poprzez: nr tel. 509467906
lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Osoba odpowiedzialna odbiera zgłoszenia dotyczące problemów związanych z zagrożeniem bezpieczeństwa dzieci; reaguje na te zgłoszenia, konsultuje w miarę potrzeb z innymi podmiotami; w uzasadnionych przypadkach może zgłaszać sprawy odpowiednim służbom (MOPS, GOPS, policja, sąd rodzinny, prokuratura).

4. Osoba odpowiedzialna jest zobowiązana do weryfikacji postanowień niniejszych standardów ochrony małoletnich co najmniej raz na dwa lata, a w przypadku stwierdzenia uchybień do ich aktualizacji i ponownego przeszkolenia Pracowników Placówki.

5. Osoba odpowiedzialna sprawdza i weryfikuje pracę Pracowników pod kątem pracy z małoletnimi według wytycznych

6. Osoba odpowiedzialna upewnia się, że każdy z Pracowników spełnia odpowiednie wymogi do pracy z dziećmi, m.in. Niekaralność w KRK oraz sprawdzenie przez Pracodawcę w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym

7. Osoba odpowiedzialna upewnia się, że każdy z Pracowników zapoznał się ze Standardami Ochrony Małoletnich.


XIII. PRZEPISY KOŃCOWE

Standardy ochrony małoletnich wchodzą w życie z dniem ogłoszenia.

{slider title="STANDARDY OCHRONY DZIECI/MAŁOLETNICH w STUDIO TAŃCA „LET’S DANCE'' W GLIWICACH" open="false"}

(wersja skrócona dla dzieci)


Preambuła

Naczelną zasadą wszystkich działań podejmowanych przez pracowników Studia Tańca „LET’S DANCE” jest działanie dla dobra dziecka i w jego najlepszym interesie. Celem polityki „Standardów Ochrony Małoletnich” jest zapewnienie Wam sprzyjających warunków do rozwoju zgodnie z Waszymi indywidualnymi możliwościami na zajęciach i potrzebami w atmosferze życzliwości, szacunku, akceptacji i bezpieczeństwa.

Rozdział I Objaśnienie terminów
§ 1.

1. Dzieckiem jest każda osoba do ukończenia 18. roku życia.

2. Przez krzywdzenie dziecka powinniście rozumieć zamierzone lub niezamierzone działanie osoby dorosłej lub innego dziecka, które ujemnie wpływa na Wasz rozwój fizyczny lub psychiczny.

 

Rozdział II Rozpoznawanie i reagowanie na czynniki ryzyka krzywdzenia dzieci
§ 2.

Wszyscy pracownicy Studia „LET’S DANCE” w ramach wykonywanych obowiązków zwracają uwagę kiedy Tobie lub innemu dziecku dzieje się krzywda.

§ 3.

Wyróżnia się 4 podstawowe formy krzywdzenia:

A. Przemoc fizyczna to między innymi:
● popychanie, szarpanie, policzkowanie, szczypanie, kopanie, duszenie, bicie otwartą ręką, pięścią lub przedmiotami.

B. Przemoc psychiczna to między innymi:
● poniżanie, upokarzanie, ośmieszanie, wyzywanie, wyśmiewanie, odtrącanie dziecka, wciąganie dziecka w konflikty dorosłych, wytykanie z powodu odmienności.

C. Wykorzystanie seksualne to naruszenie sfery intymnej dziecka, zmuszanie do oglądanie nagich osób, robienie zdjęć lub filmów z udziałem dziecka bez odzieży.

D. Zaniedbywanie to:
● niezaspokajanie podstawowych potrzeb fizycznych i psychicznych dziecka lub nie respektowanie jego podstawowych praw (niedożywienie, ubiór nieadekwatny do pory roku, zaniedbanie higieniczne, pozostawanie na dworze bez opieki w godzinach wieczornych i nocnych, nie dbanie o higienę snu i odpoczynku, nie posyłanie dziecka do szkoły, nie zapewnia dziecku opieki lekarskiej).

§ 4.


1. Przemocy możecie doświadczyć ze strony innych uczniów, rodziców lub opiekunów, osób trzecich (osób, z którymi miałaś kontakt czy pracowników Studia).

2. Zasady bezpiecznych relacji personel – dziecko i dziecko – dziecko ustalone w szkole znajdują się w Załączniku nr 1 do niniejszych Standardów.

 

Rozdział III Procedury interwencji w przypadku krzywdzenia dziecka

§ 5.

1. W przypadku doświadczenia jakiejkolwiek z wyżej wymienionych form krzywdzenia ze strony osób dorosłych lub innych dzieci zawiadom Pracownika Studia (Trenera, Instruktora, Osobę z Recepcji).

2. Wówczas stosownie do zgłoszonej sytuacji zostanie uruchomiona odpowiednia procedura.

 

Rozdział IV Zasady ochrony wizerunku dziecka

§ 6

1. ST LET’S DANCE uznając Twoje prawo do prywatności i ochrony dóbr osobistych zapewnia najwyższe standardy ochrony Twoich danych osobowych oraz Twojego wizerunku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Zgodę na publikację Twojego wizerunku wyrażają w formie pisemnej rodzice lub opiekunowie prawni.

Rozdział V Monitoring stosowania Standardów

§ 7.

1. Raz w na dwa lata dokonywana jest analiza realizacji Polityki ochrony dzieci przed krzywdzeniem i w razie potrzeby Właściciel Studia wprowadza do Polityki niezbędne zmiany i ogłasza pracownikom Studia, dzieciom i ich opiekunom nowe brzmienie Polityki.


Rozdział VI Zasady udostępniania Rodzicom i Uczniom Standardów do zapoznania się z nimi i ich stosowania

§ 8.

1. Dokument „Standardy Ochrony Dzieci/Małoletnich” jest dokumentem ST LET’S DANCE ogólnodostępnym dla pracowników Studia, uczniów oraz ich opiekunów.

2. Pracownicy Studia (Instruktorzy, Trenerzy), mają obowiązek zapoznania uczniów ze Standardami oraz omówienia ich w taki sposób, aby uczniowie mogli go zrozumieć niezależnie od wieku.

Rozdział VII Przepisy końcowe

§ 9.

1. Polityka ochrony dzieci przed krzywdzeniem wchodzi w życie z dniem jej ogłoszenia.

2. Ogłoszenie jest dostępne dla pracowników Studia, uczniów i ich opiekunów poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.lets-dance.pl oraz dostępne w formie papierowej na Recepcji Studia.

 

Załącznik nr 1 Zasady bezpiecznych relacji personel – dziecko w STUDIO TAŃCA „LET’S DANCE”

Zasady bezpiecznych relacji personelu z dziećmi obowiązują wszystkich pracowników Studia. Personel powinien traktować Was z szacunkiem oraz uwzględniać Waszą godność i potrzeby. Niedopuszczalne jest stosowanie przemocy w jakiejkolwiek formie.

 

Relacje personelu z dziećmi.

Działania podejmowane wobec Was powinny być adekwatne do sytuacji, bezpieczne, uzasadnione i sprawiedliwe.

1. Nikt nie może Was bić, szturchać, popychać, zawstydzać, upokarzać, lekceważyć, obrażać ani dotykać w sposób, który może być uznany za nieprzyzwoity lub niestosowny.

2. Osobom dorosłym pracującym w Studio nie wolno używać wobec Was wulgarnych słów, gestów i żartów, czynić obraźliwych uwag, kierować wypowiedzi dotyczących aktywności bądź atrakcyjności seksualnej oraz wykorzystywać władzę lub przewagę fizyczną nad Wami (zastraszanie, przymuszanie, groźby).

3. Osoba dorosła pracująca w Studio nie może Wam zaproponować alkoholu, wyrobów tytoniowych ani nielegalnych substancji, jak również używać ich w Waszej obecności.

4. Jeśli czujesz się niekomfortowo w jakiejś sytuacji, wobec konkretnego zachowania czy słów osób dorosłych pracujących w Studio, możesz o tym powiedzieć Właścicielowi Studia lub Managerowi Studia i możesz oczekiwać odpowiedniej reakcji i/lub pomocy.

5. Pracownicy Studia nie mogą zapraszać Was do swojego miejsca zamieszkania ani spotykać się z Wami poza godzinami pracy.

6. Właściwą formą komunikacji pracownika Studia (Trenera/Instruktora) z Wami lub Waszymi rodzicami lub opiekunami poza godzinami pracy są kanały służbowe (e-mail i telefon służbowy).

 

Zasady bezpiecznych relacji dziecko-dziecko w STUDIO TAŃCA „LET’S DANCE”:

1. Traktuj kolegów/koleżanki z należytym szacunkiem.

2. Słuchaj innych, gdy mówią, nie przerywaj innym, gdy się wypowiadają.

3. Pamiętaj, że każdy ma prawo do wyrażania swojego zdania, myśli i przekonań, jeśli nie naruszają one dobra osobistego innych osób.

4. Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Studio (nie narażaj innych na niebezpieczeństwo).

5. Konflikty rozwiązuj w sposób pokojowy:

◦ Wycisz się, uspokój, zatrzymaj niepotrzebną kłótnię, zanim stracisz nad sobą kontrolę, a konflikt się tylko nasili.
◦ Powiedz co według Ciebie jest problemem, co jest przyczyną nieporozumienia, czego oczekujesz.
◦ Słuchaj co mówi druga osoba, jakie są jej odczucia, czego ona oczekuje i podsumuj, to co usłyszałeś/usłyszałaś.
◦ Upewnij się, że Twój rozmówca powiedział wszystko odnośnie swoich odczuć.
◦ Wymyślcie rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla Was obojga.
◦ Pamiętaj! Jeśli nie uda się Wam rozwiązać konfliktu, zawsze możecie zwrócić się o pomoc do Trenera (a w kolejnym etapie do Managera Studia).

6. Nie bądź obojętny gdy komuś dzieje się krzywda, zawsze poinformuj o tym pracownika Studia.

7. Studio jest wspólnotą - nie stwarzaj sytuacji, w których Twoi koledzy/koleżanki czuliby się celowo pomijani, izolowani.

8. Nie wolno Ci bić, szturchać, popychać ani w jakikolwiek sposób naruszać integralności fizycznej innego dziecka.

9. Szanuj przestrzeń intymną swoich kolegów i koleżanek. Nigdy nie dotykaj kolegi/koleżanki w sposób, który może być uznany za nieprzyzwoity lub niestosowny.

10. Nie wolno Ci wyśmiewać, obgadywać, ośmieszać, zawstydzać, upokarzać, lekceważyć i obrażać innych uczniów.

11. Nie wypowiadaj się w sposób obraźliwy o rodzicach Twoich kolegów i koleżanek.

12. Nie zwracaj się w sposób wulgarny do innych.

13. Pamiętaj, że żarty, które nie bawią drugiej osoby, nie są żartami i taką zabawę słowną natychmiast przerywaj.

14. Bądź tolerancyjny - szanuj odmienny wygląd, przekonania, wierzenia, poglądy innych.

15. Szanuj prawo innych do prywatności, nie przeglądaj prywatnych rzeczy.

16. Nie wolno Ci nagrywać ani rozpowszechniać wizerunku kolegi/koleżanki bez jego/jej wyraźnej zgody.

17. Szanuj rzeczy osobiste i mienie kolegów/koleżanek.

18. Nie namawiaj innych do krzywdzenia.

{/sliders}

 

PAMIĘTAJ !!!
KAŻDY ma prawo do poszanowania swojej godności

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży: 116 111
Całodobowa infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli: 800 080 222

 

Cennik

Cennik zajęć tanecznych 

 

Cennik 2024/2025

 

Grupa Ilość Zajęć w tygodniu Cena Karnetu Miesięcznego Jednorazowe wejście 

 

Dzieci / Młodzież

Zajęcia Taneczne*

1 x 45 min

160 zł

 

 

 50 zł

Zajęcia Taneczne* 1 x 60 min 160 zł
Zajęcia Taneczne* 2 x 60 min 260 zł
Zajęcia Taneczne* 3 x 60 min 360 zł
Zajęcia Taneczne* 1 x 90 min 210 zł 60 zł
    
Akrobatyka 1 x 60 min 180 zł

 

 55 zł

Akrobatyka 2 x 60 min 290 zł
Akrobatyka 3 x 60 min 390 zł
Akrobatyka 1 x 90 min 230 zł

 

 65 zł

Akrobatyka 2 x 90 min 370 zł
Akrobatyka 3 x 90 min 460 zł
Użytkowy 1 x 60 min 290 zł / para 100 zł / para
Użytkowy 1 x 120 min 460 zł / para 150 zł / para

Bachata

1 x 120 min 460 zł / para 150 zł / para
240 zł / solo 100 zł / solo
Joga 1 x 90 min 230 zł  65 zł

 

*Zajęcia Taneczne: Hip-Hop, Hip-Hop Choreografia, Taniec Nowoczesny, Taniec Współczesny, Roztańczone Maluszki, Mix Dance, Bachata Ladies, Latino Solo, Commercial, High Heels, Breakdance, House, Freestyle

 

GRUPY TURNIEJOWE **

2 x 90 min

340 zł

65 zł

 **GRUPY TURNIEJOWE

Karnet VIP - zajęcia grupy turniejowej + wszystkie zajęcia open w studiu (house, breakdance, freestyle) + warsztaty 1 raz w miesiącu z trenerem ze studia

 

 

Zajęcia Indywidualne / Duety

Taneczne z wybranym trenerem Solo 60 min 130 zł -
Duet 60 min 170 zł -
Akrobatyczne z wybranym trenerem Solo 60 min 150 zł -
Duet 60 min 190 zł -
 
Karnet jest wystawiany na dany miesiąc kalendarzowy i może z niego korzystać tylko osoba, na którą jest wystawiony.

 

LEKCJE INDYWIDUALNE DLA DOROSŁYCH ORAZ NARZECZONYCH (PIERWSZY TANIEC):

 

 

 

Cena zestawienia od pary

1 h

180,00 zł

3 h

500,00 zł

6 h

950,00 zł

9 x 60 min

1 400,00 zł

 

Zniżki:

Zniżka rodzinna – 10 % Otrzymują ją rodzeństwa oraz rodzice z dziećmi.
Zniżka studencka – 10 % Otrzymują Studenci za okazaniem legitymacji studenckiej.

Zniżki nie łączą się ze sobą.


UWAGA !!!

Opłata miesięczna ujęta w cenniku jest stała (10 rat) i nie ulega zmianie w przypadku, świąt, długich weekendów, zielonych szkół, ferii zimowych, komunii, oraz okoliczności wynikających z winy uczestnika. Każdy uczestnik zajęć musi zachować ciągłość opłat miesięcznych, oznacza to, że nie może być przerwy w opłatach od września do czerwca. W przypadku nieopłacenia danego miesiąca i powstaniu przerwy w opłatach obowiązuje uiszczenie opłaty reaktywacyjnej w wysokości dwumiesięcznej składki zajęć, na które uczęszczał Uczestnik zajęć. W wyjątkowych sytuacjach (wyszczególnionych w Regulaminie Studia) istnieje możliwość uiszczenia opłaty za utrzymanie miejsca w Grupie w wysokości 50% danego karnetu.

 

Szkolenia

Szkolenia - Akademia KREATO

 

Polska Akademia Rozwoju i Kształcenia Personalnego KREATO jest kolejnym "dzieckiem" założycieli Studia Tańca Let's Dance. Nauka tańca przestała im wystarczać, chcieli by spod ich skrzydeł wychodzili ludzie z kwalifikacjami odpowiednimi do wielu profesji.

W KREATO nie tylko nauczysz się teorii, ale doświadczysz, jak wszystko wygląda w praktyce. 

W swoich szkoleniach kładziemy duży nacisk na rzetelność, nasi szkoleniowcy to osoby z dużym doświadczeniem, pasją i chęcią do dzielenia się swoją wiedzą.

 

Aktualnie KREATO skupia się na 3 obszarach szkoleń takich jak:

  • Kurs na Aminatora
  • Kurs na Trenera Tańca
  • Kurs na Wychowawcę Kolonijnego, Kierownika wypoczynku

Stale tworzymy nowe szkolenia, o których będziemy Was informować niebawem!

 

 

 

Kreato


animator

trener

wychowawca


Szkolenie w studiu tańca

Szkolenie w studiu tańca 1

Szkolenie w studiu tańca 2

Szkolenie w studiu tańca 3

Katalog

Możesz u nas kupić wartościowe produkty


Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis.

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dolor. Pellentesque facilisis.

Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula.

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dolor. Pellentesque facilisis.

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dolor. Pellentesque facilisis.


Współpraca

Współpraca z Let’s Dance

 

Występy to dla nas żadna nowość. Od lat pokazujemy się na wszelkich imprezach, eventach. Zawsze prezentujemy szczegółowo przygotowane show, dopasowane do okoliczności. Od występów profesjonalnych grup turniejowych po warsztaty taneczne dla dzieci i dorosłych. Nie zamykamy się również na nowe rzeczy, które u nas się jeszcze nie pojawiały. Mamy swój gotowy materiał, ale jesteśmy również w stanie stworzyć coś od zera na specjalną okazję.

Dodatkowo w swojej  ofercie posiadamy Animatorów, którzy przez czas trwania eventu mogą zająć się dzieciakami i zapewnić im masę atrakcji – Animator na Imprezy
Chcesz podjąć z nami współpracę? Szukasz urozmaicenia swojego eventu? - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!! W naszej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie.

 

NIEKTÓRE NASZE PROJEKTY:

Kobiety na tle stoiska


Warsztaty karnawałowe w FORUM Gliwice

warsztaty-karnawaowe-forum-1
warsztaty-karnawaowe-forum-2
warsztaty-karnawaowe-forum-3


Akcja ‘Razem przeciw przemocy’ we współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej – FORUM Gliwice

warsztaty-forum-ops-2
warsztaty-forum-ops-1
warsztaty-forum-ops-3
warsztaty-forum-ops-4

Mikołajkowy Jump w Parku Trampolin w Europie Centralnej

park-trampolin-mikoajkowy-jump-1
park-trampolin-mikoajkowy-jump-3
park-trampolin-mikoajkowy-jump-2


Event – Rozpoczęcie wakacji w Decathlonie

 


O Nas

Informacje o Studiu Tańca Let’s Dance


Studio Tańca Let’s Dance zostało założone przez Annę i Pawła Nawara w 2008 roku. Obecnie Studio ma swoją siedzibę przy ulicy Kozielskiej 6 w Gliwicach i to właśnie tutaj uczęszczają na zajęcia miłośnicy tańca oraz wszystkie osoby, które uwielbiają aktywne spędzanie wolnego czasu. Posiadamy obecnie bardzo bogatą ofertę, prowadzimy zajęcia i kursy taneczne takie jak: Hip- Hop, House, Breakdance, Taniec Nowoczesny, Mix Dance, Taniec Współczesny, Akrobatyka, Bachata Ladies, Latino Solo, Joga, a także tak bardzo popularny Taniec Użytkowy czy Bachata dla Par. Szkolimy profesjonalne grupy turniejowe, które reprezentują studio na zawodach tanecznych oraz promocyjnych pokazach tanecznych.

Studio tańca Let’s Dance to miejsce, w którym nasi cudowni członkowie uczą się różnych stylów tanecznych i doskonalą swoje umiejętności taneczne oraz ogólnorozwojowe. Zapewniamy profesjonalne salki, w których uczniowie mogą rozwijać swoje umiejętności techniczne, siłę, gibkość i wyrażanie emocji poprzez taniec. Prowadzimy zajęcia na różnych poziomach zaawansowania, aby odpowiednio dostosować się do umiejętności uczestników, począwszy od początkujących aż do zaawansowanych tancerzy. Zapraszamy!

 

Zespół studia Let’s dance!

W Let’s Dance pracują wykwalifikowani instruktorzy, którzy mają doświadczenie w nauczaniu różnych stylów tanecznych. Instruktorzy są w stanie przekazać swoją wiedzę i umiejętności uczniom, prowadząc lekcje, choreografie i dając indywidualne porady w innowacyjny sposób! Stale poszerzamy nasze umiejętności taneczne i pedagogiczne, chcąc tworzyć spójną społeczność. Otwieramy się na osoby w różnym wieku i o różnym poziomie zaawansowania. Działamy jako rodzina, w której tancerze mogą spotykać się, nawiązywać nowe znajomości i wspólnie z nami cieszyć się pasją do ruchu i tańca!

Prowadzimy lekcje indywidualne dla dzieci i dorosłych, w tym pomagamy w przygotowaniu pierwszego tańca weselnego dla młodej pary. Pod okiem naszych trenerów przygotują wspaniałą choreografię, która będzie piękną niespodzianką dla gości weselnych. W tygodniu studio rozbrzmiewa różnorodną muzyką, a w weekendy nasi wspaniali Animatorzy podejmują gości urodzinowych. Zapewniamy możliwość zorganizowania dwugodzinnej imprezy urodzinowej dla najmłodszych pod opieką Animatora.

 

Let’s dance to nie tylko taniec!

Dajemy również możliwość wynajęcia Animatorów na różnego rodzaju imprezy okolicznościowe. Organizujemy wypoczynek dla młodzieży w okresie zimowym oraz letnim. Let’s Dance Camp to zorganizowany wyjazd, podczas którego uczestnicy zdobywają nowe umiejętności taneczne, jednocześnie doskonale się bawiąc!

Stacjonarnie odbywają się półkolonie. Stawiamy na rozwój, dlatego szkolimy nowych trenerów, wychowawców i kierowników wypoczynku kolonijnego w Polskiej Akademii Rozwoju i Kształcenia Personalnego — KREATO, która działa pod naszymi skrzydłami. Od 2018 roku organizujmy widowisko taneczne, jakim jest Turniej Tańca GOLD CONTEST. Jesteśmy chętni i otwarci na różnego rodzaju eventy, pokazy oraz szeroko rozumiane promowanie tańca i animacji na Śląsku.

 

Filmik

 

Zespół Studia Let’s Dance!

Anna Nawara Założyciel, Trener, Animator

Anna Nawara

Założyciel, Trener, Animator

Dowiedz się więcej

 

Paweł Nawara Założyciel, Trener

Paweł Nawara

Założyciel, Trener

Dowiedz się więcej

 

Alicja Stasiak  Menager Studia

Alicja Stasiak

Manager Studia

Dowiedz się więcej 

 

Ela Łężna

Ela Łężna

 Zastępca Managera, Trener

Dowiedz się więcej 

 

Olga Strzelak

Olga Strzelak

Trener

Dowiedz się więcej

 

Wiktoria Kocurek Trener, Animator

Wiktoria Kocurek

 Trener, Animator

Dowiedz się więcej 

 

Julia Marzec Trener, Animator

Julia Marzec

 Trener, Animator

Dowiedz się więcej 

 

Wanda Mnich trener

Wanda Mnich

 Trener

Dowiedz się więcej 

 

Nicola Kłosek Trener

Klaudia Lewicka

 Trener

Dowiedz się więcej 

 

Borys Zawierucha

Borys Zawierucha

 Trener

Dowiedz się więcej 

 

Martyna Pierz-Kwiatkowska

Martyna Pierz-Kwiatkowska

 Trener

Dowiedz się więcej 

 

Nicola Kłosek Trener

Magdalena Raszka

 Recepcjonistka

Dowiedz się więcej 

 

Agata Raszka recepcjonistka

Agata Raszka

 Recepcjonistka

Dowiedz się więcej